28 czerwca 2017 01:13 | Aktualności

Wycieczka przedszkolaków do Pszczyny

Nasz wyjazd był nagrodą za zdobycie III miejsca w Konkursie Żołędziowym ogłoszonym właśnie przez Pokazową Zagrodę Żubrów. Bilet wstępu mieliśmy darmowy, a Rada Rodziców zapłaciła nam za przejazd autokarem. Deszczowa pogoda z rana bardzo nas przeraziła, to jednak  wypogodziło się i mogliśmy czerpać przyjemność ze zwiedzania. W pierwszej kolejności zobaczyliśmy żubry podczas karmienia, a potem wiele różnych zwierzaków: muflony, dostojne daniele i łosie, płochliwe sarny, króliki, koziołki, kaczki, gęsi, królewskie pawie i wiele innych. Wszystkie można było zobaczyć z bliska, na wyciągnięcie ręki. Zwiedziliśmy również interaktywne muzeum. Ważnym dla dzieci punktem wycieczki było drugie śniadanie, które dzieci z wielką przyjemnością spożyły na tarasie widokowym. Później nasze kroki skierowaliśmy w stronę ,,Trzech dębów” i wróciliśmy do autokaru, który zawiózł nas do naszego przedszkola. Możemy stwierdzić, że miło spędziliśmy czas na świeżym powietrzu i chętnie tu jeszcze wrócimy.